Wilt u een afspraak met ons maken dan kunt u dat het beste doen via ons Patiëntenportaal. U kunt zich dan inschrijven. We vragen uw gegevens en kunt u  zelf aangeven wanneer u een afspraak wilt maken. Wij nemen dan contact met u op.
Lukt het niet? Gebruik van een van onderstaande contactmogelijkheden:
Vermeld in uw bericht dan in in ieder geval uw naam, klacht, telefoonnummer en de tijd wanneer we u het beste kunnen bereiken. Wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken.
Doe dit dan uiterlijk 48 uur vóór de behandeling, Verzetten van de afspraak korter dan 48 uur voor de behandeling kan, echter we moeten u helaas wel de oorspronkelijke behandeling in rekening brengen.
NB. Een afspraak op maandag kunt u verzetten tot uiterlijk 13.00 uur de vrijdag van te voren.
Bij voorkeur via een reactie op de bevestingsmail van uw oorspronkelijke afspraak. Geef aan wanneer u wel kunt en het tijdstip dat u telefonische bereikbaar bent. We proberen uw verzoek zo veel mogelijk te honoreren.
Gelieve er rekening mee te houden dat wij helaas genoodzaakt zijn om niet nagekomen afspraken bij u persoonlijk in rekening te brengen. De zorgverzekeraars vergoeden dit namelijk niet.
Bedankt voor het vertrouwen in ons!